سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و بر مزار رسول خدا ( ص ) ، هنگام به خاک سپردن او گفت : ] شکیبایى نیکوست جز در از دست دادنت ، و بى تابى ناپسند است مگر بر مردنت . مصیبت تو سترگ است و مصیبتهاى پیش و پس خرد ، نه بزرگ . [نهج البلاغه]

عکس پرورش ماهی کلیک کنید


پرورش ماهی قزل آلا کلیک کنید


نقشه استخر پرورش ماهی کلیک کنید


طرح پرورش ماهی قزل آلا کلیک کنید


انواع جیره برای ماهی قزل آلا کلیک کنید


آموزش پرورش ماهی کلیک کنید


نحوه ساخت استخر پرورش ماهی کلیک کنید


آموزش پرورش و تکثیر ماهی قزل آلا اینجا کلیک کنید


آموزش پرورش و تکثیر ماهی قزل آلا اینجا کلیک کنید


آموزش پرورش و تکثیر ماهی قزل آلا اینجا کلیک کنید

 
چهارشنبه 94 فروردین 26 , ساعت 10:13 عصر

    فروش ماهی مولد,
    ماهی قرمز مولد
    مرکز تهیه ماهی مولد,
    ماهی مولد در کرج,

 

 

فلاورهورن ماهی بسیار پرخاشگری است و به همین دلیل نگهداری آن به صورت انفرادی بهترین انتخاب است. آکواریومی با حداقل حجم 140 لیتر با دمای 26 تا 28 درجه ی سانتی گراد و پی هاش 6.0 تا 7.0 برای ماهی فلاورهورن بهترین شرایط را به وجود می آورد.

تغذیه ی ماهی فلاورهورن دارای اصول خاصی است که در صورت رعایت این اصول، ماهی فلاورهورن بهترین رشد را خواهد داشت. غذا دادن به ماهی باید در چهار تا پنج وعده در روز و با غذاهای متنوع در طول روز و همچنین مقدار کم در هر وعده انجام شود. استفاده از گوشت میگو و همچنین دل گوسفند به صورت چرخ شده به صورت چند روز در میان به اضافه ی غذاهای خشک مخصوص فلاورهورن بهترین رژیم غذایی برای این ماهی است. غذاهای خشک مرغوب مخصوص فلاورهورن غذاهایی همچون جی بی ال فلاورهورن، هامپی هد، اسپکتروم آمریکایی، هیکاری ژاپنی، تترا لوهان و میگوی خشک هستند. چنین غذاهایی هم در رنگ ماهی و هم در رشد هد ماهی تاثیر خواهند داشت.

نکته ی بسیار مهم این است که رعایت تمام اصول گفته شده زمانی موجب رشد هد ماهی می شود که فلاورهورن انتخاب شده استعداد رشد هد را داشته باشد. معمولا” در نژادهای خوب این ماهی از هر ده ماهی متولد شده، تنها یک ماهی این استعداد را خواهد داشت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ