سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]

عکس پرورش ماهی کلیک کنید


پرورش ماهی قزل آلا کلیک کنید


نقشه استخر پرورش ماهی کلیک کنید


طرح پرورش ماهی قزل آلا کلیک کنید


انواع جیره برای ماهی قزل آلا کلیک کنید


آموزش پرورش ماهی کلیک کنید


نحوه ساخت استخر پرورش ماهی کلیک کنید


آموزش پرورش و تکثیر ماهی قزل آلا اینجا کلیک کنید


آموزش پرورش و تکثیر ماهی قزل آلا اینجا کلیک کنید


آموزش پرورش و تکثیر ماهی قزل آلا اینجا کلیک کنید

 
سه شنبه 94 فروردین 25 , ساعت 10:18 صبح

    دانلود رایگان فیلم پرورش ماهی,
    دانلود طرح تجاری پرورش ماهی,
    دانلود رایگان طرح پرورش ماهی,

 

 


در سیستم پرورش ماهی در قفس هزینه های عمده عموما به مقدار قابل توجهی کمتر از تولید قزل الای با وزن معادل در سیستم پرورش ماهی در اب جاری است .

برای قفس پرورش ماهی قزل الا 6 متر در 6 متر و به عمق 4 متر می باشد.تراکم ذخیره سازی در این قفس ها برای ماهیان انگشت قد 15-20 کیلوگرم ماهی به اضای هر متر مکعب اب و برای ماهیان پرواری بین 30-40 کیلوگرم ماهی به اضای هر متر مکعب اب است .

در این جا بزرگ ترین ماهی هارا می توان با بالاترین تراکم ذخیره سازی نمود . محل کار گذاری قفس های پرورش ماهی در اب شیرین باید به حد کافی عمیق بوده یا حرکت یا جابه جایی اب در محل طوری باشد که مانع از تجمع مواد دفعی در زیر قفس ها شود تا منجر به تلافات ناشی از الودگی خودبه خودی اب در ماهی های پرورشی نگردد.یافتن محل مناسب برای کار گذاشتن قفس های پرورش ماهی چه در اب شیرین و چه در اب دریا کار اسانی نیست و ضروری است که از نظر تثبیت قفس در اب و همچنین دست رسی به تصحیلاتی که باید در ساحل موجود باشند بررسی دقیق انجام شود و محل مناسب انتخاب گردد .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ